måndag 2 mars 2009

Lån i stora lass

I helgen blev de en trevlig hemmamiddag med kocken Tomten i spetsen. Vi fick lamkortlett med vinsås och potatis samt hemmagjorda pastaknyten (ravioli). Fintväder och god mat.... mums mums!

Nu ligger jag i Kalles säng och skriver lite medan han läser en bok. Trevligt att snart få säga i "vår" säng. Idag har vi fått ett bra erbjudande på lån, så livet är rätt trevligt. Jag har hunnit jobba hårt med mitt jobbsökande till sommaren idag också. Tiden bara rusade iväg och plötsligt kom Kalle hem från skolan och jag hade suttit och intensivjobbat med att söka jobb i fyra timmar. Det ända jag gjorde utöver detta var att kolla mailen.. stolt man blir. Eller helt enkelt lite gladare och mer fylld med hopp inför kommande läxor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar