torsdag 2 april 2009

Mår inte så bra

Idag vaknade jag som vanligt av Kalles väckarklocka och gick rätt snabbt upp. Jag försöker vara hos honom så mycket som möjligt utan att skolan blir lidande. Jag gillar att sitta och plugga i Kalles säng när han skriver sitt examensarbete vid datorn. Oturligt för honom så vill inte datorn riktigt samarbeta.... men han klarar sig.

För tillfället sitter jag hemma på Polhemsgatan och tycker lite synd om mig själv. Jag fick otroligt ont i magen och kände mig spyfärdig under förmiddagens redovisningar om Köpenhamn. Snurrandet u huvudet gör det inte lättare precis. Jag har kännt mig "bakfull" i ett par dagar nu och blev inte glad när jag började få kvälvningar. Så nu sitter jag ensam i vardagsrummet medan klassen inventerar i Karlshamn.
Det känns lite som att Frida tyckte jag var lite vek som stannade hemma, men jag inbillar mig nog som vanligt. Jag sa till henne att jag mådde bättre när hon lämnade lägenheten och började spatsera mot skolan igen. Jag vet inte om det är sant det jag sa, allt går mest i bergochdalbana. Precis som min ork och "lycka".

Skönt att värdet är bra iaf.....

1 kommentar:

  1. Krya på dig sötnos ;)
    Skönt att vi är lediga imorgon.
    Kram

    SvaraRadera