tisdag 17 februari 2009

Lgh?

Idag är jag riktigt seg. Jag gick hem ganska tidigt från skolan och försökte vila min gnällande, huggande rygg. Den vill inte som jag vill längre! Eller skolans datastolar vill inte som min rygg.
Just för stunden letar jag efter den perfekta lägenheten. Jag funderar på om vi ska lägga bud eller inte? Ska detta bli mitt "nya" kök (bilden)? Priset är ganska okej, men ja är riktigt tjurig på ägaren som Kalle tror är skatare. Allt är renoverat som en fasad för allt gammalt. Gör om gör rätt!
Borde vi vänta och försöka hitta en hyreslägenhet istället? men då känns det inte lika kul att renovera den, vilket jag oftast vill i de lägenheter vi ser. Ja, jag e jobbig och petig! Jag är född sån!



Jag är lite förvirrad som vanligt, fast med lite mer huvudvärk än vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar