söndag 22 augusti 2010

Hugo

Gud vad jag önskar att tiden kunde gå fortare! Nästa helg ska vi få hem vår lilla guldklimp! :) Jippi! Valaprna är helt underbara och skötte sig exemplariskt bland allt folk och hundar i helgen. Racet gick riktigt bra, men Pärlan var riktigt tjur för att hon inte fick springa. Hon förstår inte alls varför hon som ganska så nybliven mamma inte skulle vara i tillstånd att tävla :P hihi.

Valparna var riktigt populära men vi fick göra vissa spekulanter bevikna när vi berättade att de inte var till salu. menmen mamma verkar lite velig när det gäller att behålla en hane. Kan bli lite knepigt när man har tikar och helst inte vill kastrera lilla Hugo. De är utställningsmaterial som det ser ut nu så det vore tråkigt att kastrera. Känns så tråkigt att kanske bli tvungen att se honom flytta till en annan familj. Först började jag fundera på om Kalle och jag hade kunnat ta båda pojkarna men för att vara helt nya i gemet blir det lite för mycket. Det känns inte rätt varken mot Hugo eller Gibson. Men Hugo är ett sånt charmtroll! Jag blir så otroligt ledsen när jag tänker på att inte kunna träffa honom så ofta och mamma känner lite likadant. Vi har blivit så otroligt förälskade i honom.

Jag och lilla Hugo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar