söndag 15 augusti 2010

Idag blir det en massa fix inför redovisningen på jobbet imorgon. Jag börjar bli riktigt nerrvös. Jag orar mig för att mitt projekt inte ska bli färdigt och tillräckligt snyggt. Det känns som allt tar skitlång tid och de blir ändå inte som jag vill. Frustration! Visst ska det bli roligt att få visa vad jag gjort i sommar, men jag hade velat hinna så mycket mer på två månader. känns skönt att Åsa var possitiv till dokumentet med tillägget till öp:n som jag jobbat med. Jag har blivit väldigt förtjust i Emmabodas natur. Alla insjöar och härliga skogar :)

Usch tittar på ett program på femman om märkesförfalskning. Människor säljs i Kambodja för att arbeta i fabriker. De sitter fastkedjade i maskinerna och får mat tillkastad i hundskålar. Det är så hemskt! Jag ska nog inte vara så orolig inför redovisningen. Politikerna tänker nog inte kedja fast mig iaf.

Igår gjorde jag en storstädning i lägenheten. Alla fönster putsades, alla ytor dammades (utom Kalles datorhörna, jag fick inte störa honom), bokhyllan fick ommublering, saker åkte upp på vinden, toaletten samt köket fick sig en ordentlig rengörning. Det blev så rent och fint. Jag kände att de kan vara skönt och ha det fixat tills Gibson flytta in. Det är bara två veckor kvar nu! Det kommer gå så otroligt fort. Borde fixa med lite kompleteringar nu innan han kommer också. Kommer inte hinna göra så mycket annat när lillkillen flyttat in. Han har blivit så stor och tjusig. Han likar en drever :) hihi.

Vår lilla pojk med mamma Pärlan

Pojkarna har dragkamp medan syrran tittar på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar