onsdag 18 augusti 2010

Jobb, jobb, Gibson, jobb.....

Snart är sommarjobbet klart! Det känns rätt bra. Ska bara lyckas knyta ihop allt jag gjort i somras. Redovisningen i måndags gick rätt bra trots att jag var så otroligt nervös. Jag inbillade mig att politikerna skulle tänka helt annorlunda än mig, men de var respektfulla och tyckte det var roligt att få ta del av mina idéer och lösningar. Det är vid sådana tillfällen jag stärks som person och bubblar på fritt och självsäkert. Önskar att jag kunde vara så oftare. Men men jag behöver inte sita ner när jag redovisar för att inte riskera att svimma så jag gör framsteg. Högskoletiden har gjort mig gott. Jag hade det bra innan också men nu har man blivit tvingad att möta sina farhågor. Det går inte att smita! Tackar sexmästeritiden för att ha botat den största delen av min telefonskräck. Memlis å meatloof har varit de två de drivande faktorerna mot telefonskräcken.

Nu ska jag snart gå och lägga mig så jag orkar upp och jobba igen. I helgen ska Kalle och jag åka till påryd och hjälpa till med passning av valparna under sm. Det ska bli kul att träffa allt folk igen. Det var otroligt länge sedan jag senast var med på en tävling. Längtar till lilla Gibson. Fast han är inte så liten längre. Han växer fort. Kalle och jag hälsade på honom i måndags. Kalle har inte sett honom på flera veckor så han fick en liten chock när han såg hur stor och livlig han blivit. de hoppar och bits hela tiden :) hihi.
Mina killar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar