fredag 16 juli 2010

Öppna ögonen!

Nu börjar valparna att öppna ögonen. Nu händer det grejer :) Jenni säger att guldpojken tittar omkringsig hela tiden. Allt är så nytt men till stor del bekant eftersom han har kännt och hört allt omkring sig. Lite samma känsla som jag upplevde med mina glasögon :P Jenni försöker få ögonkontakt me pojkbusen men han har inte tid med henne. Han är på upptäcksfärd i hundkorgen, hihi. Hoppas jenni får det lite lättare att få ögonkontakt med mig, haha.



Efter jobbet stratar vi äntligen resan mot valparna (och familjen), men först blir det stopp i Kalmar för att köpa kalle en rakapparat. Kan behövas. Han har inte rakat sig på flera veckor nu. Många tänker sig nog en skepparkrans men så illa är det inte. Han har väldigt lite hårväxt till min och vid många tillfällen även kalles lättnad. Han tycker det är jobbigt att behöva raka sig en gång i veckan :P

Ne nu va de lunch och sen ännu mer renritning av min analys (och lite andra kartor om jag hinner).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar