lördag 17 juli 2010

Valparna

Nu harjag suttit och gosat med valparna nästan hela dagen. De är helt underbara! Jag vill inte ha en, jag vill ha alla tre :) men vi har bestämt oss för en av hanarna. Nu börjar det kännas otroligt verkligt. Helt underbart! Vi vill ta med honom hem redan nu.

Hugo och Vera

Gibson

Livet känns ganska underbart när man sitter och tittar på valparna. De har öppnat ögonen nu och söker kontakt med oss. Lilla Vera har till och med försökt leka med mitt hår :D Hugo somnar som vanligt snabbt när man tar upp honom i knät medan Gibson bits och tittar sig omkring. Men än så länge har de inga vassa valptänder så vi låter dem tugga på våra fingrar.

Valparna äter, sover, leker, äter leker, sover..... Mysungar!
Här kommer en liten film med vår lilla prins (och mina bröst) :) varför jag frågar hur han har det beror på att mamma Pärlan precis råkat lägga sig på honom när han sov. Pärlan är lite klumpig ibland.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar